Ύστερα από τους εγκάρδιους χαιρετισμούς όλων των εκπαιδευτικών, τα παιδιά χρησιμοποιώντας το διαδικτυακό εργαλείο https://www.menti.com/ δημιούργησαν ένα συννεφόλεξο, απαντώντας στην ερώτηση What are the factors that cause climate change?”

και στην συνέχεια ο συντονιστής της τηλεδιάσκεψης Unsal Saper σχολίασε τις απαντήσεις των μαθητών και μοιράστηκε μαζί με όλους την οθόνη του προκειμένου τα παιδιά να διαβάσουν μερικές από τις αναρτήσεις  τους https://padlet.com/ttigre93/5nseo1ms5nrxinpk σχετικά με την ερώτηση που τους είχε ανατεθεί ως προεργασία What do you think about Climate Reality and Corona Virus? Is there a connection between air pollution and the covid-19?”

Τέλος, καθηγητές και μαθητές πρότειναν τις προσωπικές τους ιδέες για το πώς μπορούμε να βοηθήσουμε το περιβάλλον παρόλο που είμαστε κλεισμένοι στο σπίτι -  “ Ways to Take Climate Action while stuck at Home”.

Προτού ολοκληρωθεί η συνάντηση, ο υπεύθυνος συντονιστής του προγράμματος μας ενημέρωσε για την διάχυση του προγράμματος στα κοινωνικά δίκτυα και την δημιουργία διαδικτυακής εκπαιδευτικής πλατφόρμας eSTEM 4.0.

Η τηλεδιάσκεψη έκλεισε με τον πλέον διασκεδαστικό και συνάμα εκπαιδευτικό τρόπο για όλους, την συμμετοχή σε ένα διαδραστικό quiz με θέμα την Κλιματική Αλλαγή και τους εκτυπωτές 3D, μέσω του διαδικτυακού εργαλείου https://kahoot.it/ ( το παιχνίδι έχει ανέβει και στην πλατφόρμα etwinning – Twinspace - eSTEM 4.0. για να μπορέσουν οι μαθητές να το επαναλάβουν και  να εμπεδώσουν τις νέες τους γνώσεις). Τις 3 πρώτες θέσεις κατέλαβαν μαθητές και από τις 3 χώρες! Ιταλία – Ελλάδα – Τουρκία!

 Συγχαρητήρια σε όλους και όλες!

Υπεύθυνη Προγράμματος – Contact Person: Γκιοτλή Αθανασία ΠΕ06