Στα μέσα του έργου οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να ψηφίσουν τον αγαπημένο τους επιστήμονα για το 2018 μέσα από μια λίστα διακεκριμένων επιστημόνων που πρότειναν οι ίδιοι.

 

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=KN9FFzV4vTE

 

Οι μαθητές μας εν ώρα δράσης στο εργαστήριο πληροφορικής!

Το eTwinning έργο μας με την B’ Λυκείου

https://twinspace.etwinning.net/74232/home

Σε συνεργασία με τα παρακάτω σχολεία:

Nancy Gkiotli, 2ο ΓΕΛ ΑΓΙΟΥ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ, Greece

Ünsal Saper, Zile Fen Lisesi, Turkey

Adriana D'Arrigo, ITS "Salvatore Citelli", Italy

Marco Lupo, ITS "Salvatore Citelli", Italy

 Gökhan ARIKAN, Kayseri Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, Turkey

Σκοπός του φετινού μας έργου ήταν να βελτιώσουμε τις δεξιότητες μας στην Αγγλική Γλώσσα και την Πληροφορική μαθαίνοντας πληροφορίες για διάφορες χώρες με το να γνωρίσουμε και να μοιραστούμε γνώσεις για το πιο καινοτόμο εκπαιδευτικό σύστημα στην Ευρώπη που έχει την ονομασία STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics) υπό την επιρροή της Βιομηχανίας 4.0 .

Μέσα από το έργο μας καταφέραμε να ενισχυθεί το ενδιαφέρον για επιστημονικές δεξιότητες , δημιουργώντας στους μαθητές περιέργεια για περαιτέρω έρευνα πάνω σε θέματα που χαρακτηρίζονται από την  διεπιστημονική ενοποίηση της Φυσικής, Τεχνολογίας, Μηχανικής και των Μαθηματικών.

Δουλέψαμε πάνω στην προοπτική αναζήτησης λύσεων για παγκόσμια προβλήματα  μέσα από την ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας. Βασική πλατφόρμα του έργου μας ήταν το Twinspace. Οι μεικτές ομάδες των μαθητών (και από τις 3 χώρες που συμμετείχαν στο πρόγραμμα) εργάστηκαν μεθοδικά για να ολοκληρώσουν τις σχεδιασμένες δραστηριότητες κατά την διάρκεια της σχολικής χρονιάς.

Ξεκινήσαμε με μια γνωριμία των μαθητών με τους εταίρους τους μέσω της εφαρμογής του Padlet. Στην συνέχεια μαθητές κάθε χώρας παρουσίασαν σχολείο κάποιας άλλης χώρας μέσα από την εφαρμογή https://www.genial.ly/. Ελαβαν μέρος σε  online διαγωνισμό για το καλύτερο logo  για το project μας και συνομίλησαν στο Twinspace μέσω του Chatroom.Επίσης, επέλεξαν το όνομα της ομάδας τους μέσα από μια λίστα Γυναικών Επιστημόνων των τριών χωρών που συστάθηκε από τα ίδια τα παιδιά.Ακολούθησε ένα ερωτηματολόγιο με μια έρευνα (presurvey) πάνω στο θέμα του έργου μας, πριν την πρώτη μεγάλη μας δραστηριότητα AstroStem.Με βάση την υπόθεση ότι ένας τεράστιος μετεωρίτης χτύπησε την Γη, καθιστώντας την μη βιώσιμη, οι άνθρωποι πρέπει να αποικήσουν τον Άρη ως την πιο προσιτή λύση δημιουργίας νέας ζωής . Σκοπός των ομάδων ήταν η συντήρηση ζωής στη νέα αποικία.

1st Team

will create

Alcohol  rocket

(Water Rocket)

 

CoSpace EDU

https://cospaces.io

 

 

 

2nd Team

Safe  Shelters

3rd Team

Water Purifying Device

4th Team

Box for Keeping  Food

5th Team

Land Discovery Vehicle

6th Team

Robotic Hand

7th Team

Ligthening  Systems

8th Team

Solar Furnace

9th Team

Termos of Mars

10th Team

Space Observatory House

 

Η 2η μεγάλη δραστηριότητα του έργου μας, The Lost Darkness, αφορούσε ένα πρόβλημα που απειλεί όλο τον κόσμο, την Φωτορύπανση (Light Pollution). Οι μαθητές αφού παρακολούθησαν διάφορα βίντεο σε σχέση με το θέμα, στο

https://www.tricider.com/brainstorming/3HilwNwWhXx;jsessionid=Tkx_rpJbQUrPJYrQd5UPRA

αντάλλαξαν απόψεις για να παρουσιάσουν έπειτα μέσω stem τις επιπτώσεις του τεχνητού φωτισμού των δρόμων στον κόσμο.

Πριν την ολοκλήρωση του έργου τα παιδιά έκαναν την δική τους αποτίμηση του project μέσα από μια αξιολόγηση στο

https://flipgrid.com/ul2f1lf

 

 

 

 

 

Λίγο πριν τα Χριστούγεννα οι μαθητές είχαν την δυνατότητα να ανταλλάξουν κάρτες με ευχές για τη νέα χρονιά με έναν πρωτότυπο τρόπο αφού δημιούργησαν οι ίδιοι τις κάρτες τους με βάση τους αγαπημένους επιστήμονες των μαθητών από τις άλλες χώρες.

Subcategories