Στο 2ο ΓΕΛ Αγίου Αθανασίου

Σε συνεργασία με σχολεία της Ιταλίας και της Τουρκίας  το 2o ΓΕΛ Αγίου Αθανασίου συνεχίζει το Ευρωπαϊκό πρόγραμμα ανταλλαγής καλών πρακτικών μέσω του Erasmus+ KA229, eSTEM (entrepreneurship Science Technology Engineering Mathematics)που ξεκίνησε το 2019 και θα ολοκληρωθεί τον Σεπτέμβριο του 2022.  Στο πρόγραμμα μπορούν να συμμετέχουν μαθητές και των τριών τάξεων του σχολείου μας.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνονται αμοιβαίες μετακινήσεις μαθητών και εκπαιδευτικών. Η πρώτη εξ αυτών πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο του 2019 στην πόλη Zile της Τουρκίας (Smart Living Spaces), η δεύτερη θα λάβει χώρα στην πόλη μας και το σχολείο μας τον Νοέμβρη του 2021(8-12/11)(Climate Change) και τέλος η τρίτη στην Ιταλία/Σικελία την άνοιξη του 2022 (Energy Problems). Στα πλαίσια των μετακινήσεων διάρκειας πέντε ημερών συμπεριλαμβάνεται η συμμετοχή των μαθητών σε δραστηριότητες συνεδριακού επιπέδου. Η επιλογή των μαθητών πραγματοποιείται με βάση τα κριτήρια επιλογής που υποδεικνύει το Erasmus.

Σκοπός του προγράμματος είναι οι μαθητές και οι μαθήτριες να θέσουν σε εφαρμογή τις γνώσεις τους αλλά και να αποκτήσουν νέες ειδικά σε σχέση με την θεματική που έχει επιλεχθεί, να εξελίξουν την δεξιότητά τους στην επιχειρηματολογία και την επιχειρηματικότητα, να βελτιώσουν τις ψηφιακές και γλωσσικές τους ικανότητες, να αποτελέσουν αναπόσπαστο κομμάτι της Ευρωπαϊκής διάστασης στην εκπαίδευση και τέλος να λειτουργήσει ως έναυσμα σε μελλοντικές συμμετοχές των μαθητών σε προγράμματα Erasmus Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

VIDEO CONFERENCE

ERASMUS+ estem4.0.

25th MAY 2021 /08.30-10.30 CET

 

 

Πιστοί στο ραντεβού μας οι τέσσερις εταίροι αυτού του Erasmus+ προγράμματος, συμμετείχαμε στην τελευταία για αυτήν την διαδικτυακή θα έλεγε κανείς σχολική χρονιά, τηλεδιάσκεψη που οργανώθηκε ώστε μαθητές και εκπαιδευτικοί να ανταλλάξουν εκ νέου απόψεις για τα ανεξάντλητα και πάντα επίκαιρα θέματα της Κλιματικής Αλλαγής και των Ενεργειακών Προβλημάτων, αυτήν την φορά σε τοπικό επίπεδο.

Το webinar ξεκίνησε με μια δημοσκόπηση που ζητήθηκε στα παιδιά να λάβουν μέρος μέσω της εφαρμογής https://wall.sli.do/event/04k5otww?section=ab44d43c-2b39-4c91-ac4f-71866aed9f32 αναφορικά με την αναγκαιότητα ανάπτυξης νέων πηγών ενέργειας από τους επιστήμονες.

Ακολούθησαν οι παρουσιάσεις των μαθητών του κάθε σχολείου, ξεκινώντας από το δικό μας με εκπροσώπους τόσο από την Β’ όσο και από την Α’ λυκείου να παρουσιάζουν τις σχετικές διαφάνειες και video που είχαν ετοιμάσει. Στην συνέχεια όλοι οι μαθητές και οι μαθήτριες έλαβαν μέρος σε δυο κουίζ για την Κλιματική Αλλαγή και τα Ενεργειακά Προβλήματα με νικήτρια και στα δυο, την δική μας Δήμητρα Τσιβελή από το Α2 η οποία αναδείχθηκε τόσο για την ταχύτητά της όσο και για τις σωστές της απαντήσεις.

Τέλος, η διαδικτυακή μας αυτή συνάντηση έκλεισε με μια ιδιαίτερη ενδιαφέρουσα παρουσίαση από τον εκπαιδευτικό Πληροφορικής του ενός Τούρκικου σχολείου σε σχέση με την ενσωμάτωση της Εικονικής Πραγματικότητας μέσω του προγράμματος της google Expeditions, στα σχολεία και το μάθημά μας.

 

Οι παρακάτω σύνδεσμοι οδηγούν σε περισσότερες πληροφορίες.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/1uwWvAzAiQDueKXkxvqF6rS84oae2AU7eD8bhxzJ9SdY/edit#gid=0

 

https://support.google.com/edu/expeditions/answer/6335093?hl=en

Με τον τρόπο αυτό ολοκληρώθηκε μια ακόμα χρονιά Erasmus+ από τις 3 πλέον που διαρκεί το πρόγραμμά μας, μιας και ας μην ξεχνάμε ότι δόθηκε παράταση ενός επιπλέον χρόνου προκειμένου να λάβουν σάρκα και οστά οι κινητικότητες στις υπόλοιπες χώρες που λόγω covid19 δεν μπόρεσαν να ολοκληρωθούν μέσα στην σχολική χρονιά που πέρασε.

Show must go on!”

Υπεύθυνες Kαθηγήτριες Προγράμματος Erasmus+ estem 4.0.

Γκιοτλή Νάνσυ- Καλυβιάνου Δήμητρα